foreverrbeautyy
theyogamatstudio:

Yoga Master Post
For those that see all these cool yoga pictures online and are like, “I want to do that! But I have no idea where to even start,” this post is for you! This is a giant master post of yoga videos, guides, tutorials, tips and tricks for you to get started! Whether you’re doing yoga on your own at home, or plan on going to a studio, you can use this master post as a basic guide and reference.
For Beginner Yogis:
The Basics for Yoga Newbies
Yoga Journal 21 Day Challenge
Yoga Beginner’s Guide
Beginner Yoga Breakdown with Tara Stiles
Yoga Routine for Beginner’s with Tara Stiles
Basic Moves for Strength with Tara Stiles
Basic Moves for Balance with Tara Stiles
How-to: Downward Dog by Sara Beth
How-to: Yoga Breath Control by Sara Beth
Yoga for Flexibility
Beginner’s Vinyasa Flow Class
Gentle Flow Yoga Class
Yoga Tips For Beginners
Yoga Series for Beginners
For Intermediate Yogis:
Intermediate Yoga for a Beach Bod
Intermediate Crow Flow
Intermediate Hatha Yoga Flow
Heart-pumping Cardio Yoga Flow
Intermediate Level Poses
Intro to Arm Balances
How-to: Crow and Crane
Yoga For the Core
How to: Wheel Pose
How to: Camel Pose
For Advanced Yogis: 
30 Minute Advanced Yoga Flow
45 Minute Advanced Yoga Flow
Advanced Vinyasa Flow
Hardcore Flow Routine by Tara Stiles
How-to: Perching and Flying Pigeon
How to: Fallen Angel
Forearm Stand to Scorpion Pose
Yoga for Scorpion Pose
6 Steps to Perfecting a Handstand
Perfecting Arm Balances
Side Crow to Fallen Angel
8 Angle Pose
For Everyone: 
Energizing Morning Yoga Routine
Yoga For Detox and Digestion
Yoga For Runners
Yoga For Runners 2
Yoga For Menstrual Cramps
Yoga For Tired Legs
De-Stress Yoga
De-Stress Yoga 2
Yoga For Hip Openers

theyogamatstudio:

Yoga Master Post

For those that see all these cool yoga pictures online and are like, “I want to do that! But I have no idea where to even start,” this post is for you! This is a giant master post of yoga videos, guides, tutorials, tips and tricks for you to get started! Whether you’re doing yoga on your own at home, or plan on going to a studio, you can use this master post as a basic guide and reference.

For Beginner Yogis:

For Intermediate Yogis:

For Advanced Yogis:

For Everyone:

jesusinc

itsmemacleod:

callmebliss:

cobblestones-brokenbones:

okhaley:

127-lbs:

the-jackals:

tedbre:

thejamesboyle:

caluummhood:

HOLY SHIT, IT WAS THE ORIGINAL ONE

MAKE A WISH

the first post ever on tumblr

this was why they put the reblog button on the bottom of posts

I THOUGHT I WAS GOING TO SEE LINDSAY LOHAN OR SOME SHIT WOW

Always reblog because perfection.

I was waiting for the stupid patrick thing but yay the real post. love it.

This is sacred

OHMYZOD IT’S BACK

I REMEMBER WHEN THIS HAD 10000 NOTES AND I HAD TO TAKE THE TIME AND SCROLL ALL THE WAY BACK UP TO REBLOG

nialls-genitalls
daryltohblogs:

chocotaur:

gothiccharmschool:

sablerabbit:

upclosefromafar:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

🐘

Because people need a trip to Disneyland.

Please oh please oh please.

Let’s do this one more time.

Let’s give this a go then. 

daryltohblogs:

chocotaur:

gothiccharmschool:

sablerabbit:

upclosefromafar:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

🐘

Because people need a trip to Disneyland.

Please oh please oh please.

Let’s do this one more time.

Let’s give this a go then. 

tyleroakley

kyleehenke:

I cannot be stopped

joeygraceffa

fallen-angel-honey-bee-cas:

through-the-wardrobe:

coy00koi:

eloquence-mc:

REAL LIFE DISNEY PRINCE TOM HIDDLESTON EXHIBIT

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Always reblog the Real Life Disney Prince. Pay attention boys, this is how it’s done.

I’ve always liked Tom Hiddleston but this just made me fall in love with him

I’m not gonna lie, my eyes got a little blurry.

His parents should write a book about parenting, cuz I wanna know whether they hired a sorcerer to make sure their child comes out right.

FOREVER REBLOG